Thursday 24 February 2011

OMG!!

3.08 pm: sedang saya mengunyah2 jeruk yang baru dibeli di jalan Chowrasta tadi...

Hari ni, saya ke Penang..ada Mesyuarat projek DUS di JKN sana...awal2 pagi sudah terpacak di Tol Gurun. tunggu driver Hospital Yan ambik. pegi menumpang....nak bawak kete sendiri, tak berani. konpom ler akan sesat nanti...hahaha. nak ajak driver plak....err, malas la. baik g carpool same2 je. kan jimat....

Abi Harith hantar saya kat tol.....sampai kat tol, saya pun salam2, cium2, turun la dr kete..... mula2 abi mcm nak tinggalkan je sy kt tepi tu,  tapi elok saya tengah jalan lenggang lenggok nak pegi tunggu kat tepi jalan, tetibe dia berhenti kat tepi. 'meh la masuk...'  katenye....'eh, nape pulak. pegi la keje. jap lagi sampai la tu...'  'ishhh, meh le masuk...berani ke nak lintas jalan tu?....'hmmmm.... pendek citenye  saya pun masuk la balik dalam kete. so kitorang pun tunggu driver sampai bersama2....abi tunggu sampai driver Yan sampai, baru dia pegi keje. dalam hati 'omg....sayang jugak laki aku ye....ingatkan dia nak choww camtu je tadi...' hahahaha
habis meeting tadi, pegi singgah kejap kat Chowrasta Market.....  shopping jeruk la....ape lagi......hihihi. dalam kepala saya berkira2, untuk staf farmasi, untuk pengasuh harith sikit, untuk jiran2 sikit, untuk makan sendiri lagi......so total up 1.9 kilogram (OMG!!)  jeruk saya beli semuanya....sikit je tu...tengok kawan saya yg pegi sekali tu, lagi banyak dia borong....berbungkus2 macam nak kenduri....

yummy....
on the way balik td, terbaca satu banner kat satu bank nih....'OMG...Oh, Menarik Gila!...."
ha ha ha...saya tersengeh keseorangan baca ayat tu. promosi untuk personal loan. menarik gila la kunun...heheh....setau saya OMG tu Oh My God (kan? betui ke?) ramai kawan2 yang suka tulis OMG, OMG dalam facebook la, sms la....ada  jugak sorang kawan nih yang die punya tag line 'oh-my-god.....' ape je yang dia cakap, mesti diakhiri oh-my-god....kadang2 langsung x kena & xde kena-mengena dengan ayat tu pun....haha

plan tadi nak pegi ambil Harith awal sikit kat rumah pengasuh. elok sampai je rumah,hujan pulak....omg....x jadi la nak ambik awal....sempat la ummi kemas2 rumah sikit & kemas2 blog ni sikit...hehehe. lagipun, takut harith demam la kene hujan....
omg...i miss my son....

take note ya kawan2, OMG can be Oh My God! or....Oh,Menarik Gila!.....ngehehe....







0 comments:

Post a Comment